Σελίδες

My lovely followers

Thursday, November 21, 2013

Sleek blushes-Swatches & Review!


Hello girls! Today I have a blush review from you and I'm going to show you three blushes from Sleek that I own. Sleek, as you may already know is a very good and reasonably priced company which is well known because it offers really good products in very low prices.

As I already told you I own three blushes from Sleek, and all of them are completely matte. Suede, Flamingo and Life's a peach which are a natural rosey brown, intense peach and even more intense fuchsia color.
----------
Καλησπέρα κορίτσια μου, για σήμερα σας έχω ένα review για ρουζάκια από την Sleek. H Sleek όπως λογικά θα γνωρίζετε είναι μία πολύ καλή και οικονομική εταιρεία που φημίζεται για την σχέση ποιότητας-τιμής, ειδικά σε ρουζ και παλέτες σκιών.

Έχω 3 ρουζ στην κατοχή μου, όλα ματ. Το suede, το life's a peach και το flamingo, που είναι αντίστοιχα φυσικό καφέ-ροζ, έντονο ροδακινί και έντονο φούξια.




They have an amazing black, matte packaging which although plastic and basic is really handy and sturdy (although not all of them open easily) and looks luxurious. Inside there is a big mirror and each blush contains the generous amount of 8 grams of product which will never end even if you use them daily.
----------
H συσκευασία τους είναι εκπληκτική, αν και πλαστική είναι πολύ γερή και ανθεκτική (αν και πολλές φορές θέλει αγώνα για να ανοίξει) και το γεγονός ότι είναι ματ την κάνει να δείχνει πολυτελής. Μέσα περιέχεται ένας μεγάλος καθρέπτης και κάθε συσκευασία περιέχει την γενναιόδωρη ποσότητα των 8 γραμμαρίων που και με καθημερινή χρήση ακόμα δε νομίζω να τελειώσει ποτέ ενώ η τιμή είναι μόνο 5μιση ευρώ.



The color pigmentation is reaaaally good as you can see.. Let's see them one by one!
(From left to right : Suede, Flamingo, Life's a peach)
----------
Έχουν πολύ καλή χρωματική απόδοση όπως μπορείτε να διαπιστώσετε.. Ας τα δούμε και ένα ένα
(από αριστερά προς δεξιά : Suede, Flamingo, Life's a peach)

Suede




Suede is a very natural rosey brown color (it photographs more pink than it really is) and it's my favorite because it's the safest choice and looks good with pretty much anything. I had bought this in order to use it when I have heavy make up on my eyes/lips but it turned out to be the ideal everyday blusher! Apart from that if you have a very light skin color like me you can use this as a bronzer as well, it looks really natural! Its color pigmentation is really good but you can build it up as much as you like. If you're looking for a matte, natural cheeks color which leans towards brown then you should definitely get your hands on this!
----------
Eίναι ένα πολύ  φυσικό καφέ-ροζ ματ χρώμα (στις φωτογραφίες δείχνει πιο ροζ απ'όσο πραγματικά είναι) και είναι το αγαπημένο μου γιατί είναι η ασφαλής επιλογή, ταιριάζει πραγματικά με τα πάντα. Το είχα αγοράσει με την προοπτική να το χρησιμοποιώ όταν βάφω έντονα τα μάτια ή τα χείλη μου ώστε να υπάρχει μια ισορροπία και να μην είναι too much και τα μάγουλα, αλλά τελικά είναι εξαιρετικό και για ένα απλό καθημερινό μακιγιάζ. Επίσης αν είστε αρκετά ανοιχτόχρωμες όσο εγώ μπορείτε να το χρησιμοποιήσετε και για κοψίματα, δείχνει πολύ φυσικό. Εγώ όταν δεν έχω πολύ χρόνο στην διάθεση μου χρησιμοποιώ το συγκεκριμένο προϊόν τόσο σαν bronzer όσο και ρουζ και το αποτέλεσμα μου αρέσει πάρα πολύ. Η χρωματική απόδοση είναι πολύ καλή αλλά όχι τόσο έντονη που να γίνεσαι με την μία κλόουν, πράγμα που μου αρέσει γιατί μπορείς να χτίσεις όσο θες την απόδοση του, αν και εγώ επειδή είμαι πολύ ανοιχτόχρωμη όπως ήδη ανέφερα , ίσα που βουτάω το πινέλο και δεν χρειάζεται να χτίσω απόδοση. Αν ψάχνετε ένα καθημερινό ρουζ με τόνους του καφέ αλλά χωρίς να είναι πολύ καφέ/αφύσικο, αυτή είναι η ιδανική εναλλακτική στην θέση του κλασικού ροζ/ροδακινί.

Life's a peach




A lovely matte peach color. In the packaging it almost appears like a neon orange, but when swatched/applied it's not scary at all, it can even look natural if you use a light hand. It can be worn all year long although I prefer this for spring and summer. Its color pigmentation is not bad but it's the worst of all three which doesn't bother me at all as I'm very fair skin toned so it looks intense enough on me without too much product. But you can build it up as much as you like. If you're looking for a matte peach shade this one's great!
----------
Ένα υπέροχο (ματ) ροδακινί. Στην συσκευασία φαίνεται σχεδόν πορτοκαλί, εκτυφλωτικότατο, αλλά στην πραγματικότητα βγαίνει ροδακινί και σε καμία περίπτωση τρομακτικό. Αν έχετε ελαφρύ χέρι μπορεί να δείξει πολύ φυσικό και αυτό και να φορεθεί χειμώνα-καλοκαίρι αν και εμένα τα ροδακινί ρουζ με εμπνέουν περισσότερο για άνοιξη-καλοκαίρι. Η χρωματική του απόδοση δεν είναι κακή αλλά υστερεί σε σχέση με τα άλλα δύο, πράγμα που δεν με ενοχλεί βέβαια αφού και πάλι θεωρώ πως βγαίνει αρκετά έντονο χωρίς να χρειαστεί ιδιαίτερο χτίσιμο. Αν ψάχνετε ένα ματ, καραματ ροδακινί ρουζ αυτό είναι πολύ καλή επιλογή!

Flamingo




A bright, bright, fuchsia color. It couldn't get any brighter. You should really be very careful with this, it can look really pretty if used with a light hand but it can very easily make you look like a clown as well. The pigmentation on this one's insane, you only need the tiniest amount to get that healthy looking, rosey cheeks. If you have the guts or a light hand (or even better both) then check this one out!

Overall I think Sleek blushes are amazing. You get a huge amount of product, the quality's amazing and the price too. If you've been thinking of trying out Sleek blushes but weren't sure, just go ahead and try them out, they'll amaze you!

You can find those online at Sleek's site.

Have you tried them out? Would you?
Kisses!
xx
----------

Ένα εκτυφλωτικό, φλούο φούξια, έντονο όσο δεν πάει. Πρόκειται για ένα κραυγαλέο χρώμα , υπέροχο ναι μεν αλλά πρέπει να έχετε υπερβολικά ελαφρύ χέρι για να το εφαρμόσετε καθώς έχει την πιο έντονη χρωματική απόδοση απ'όλα και μπορείτε να γίνετε κλόουν από την μία στιγμή στην άλλη αν δεν προσέξετε. Έχει ΤΡΕΛΗ χρωματική απόδοση. Εγώ ίσα που ακουμπάω το κέντρο του πινέλου, το τινάζω, και φτάνει και για τα δύο μάγουλα! Πραγματικά ειδικά το συγκεκριμένο δεν θα τελειώσει Π-Ο-Τ-Ε! Αν έχετε τα κότσια ή πολύ ελαφρύ χέρι (ακόμα καλύτερα και τα δύο) πάρτε το! Το λατρεύω αν και θα προτιμούσα να μην είχε τόοοοοοσο έντονη χρωματική απόδοση!

Θεωρώ πως συνδιάζουν εκπληκτική ποιότητα και τεράστια ποσότητα σε υπερβολικά καλή τιμή, οπότε αν θέλετε να δοκιμάσετε ρουζ της Sleek και το σκέφτεστε, απλά κάντε το!
Μπορείτε να τα βρείτε μόνο ιντερνετικώς, από το site της Sleek και τα μεταφορικά ευτυχώς είναι λίγα και πάνε ανάλογα με το βάρος της παραγγελίας.

Τα έχετε δοκιμάσει? Θα τα δοκιμάζατε?
Φιλιά πολλά!
xx

12 comments:

  1. Το Suede το λάτρεψα, αν πάρω ρουζ από Sleek μάλλον αυτό θα είναι! Πολύ ωραία και τα τρία, φοβερή απόδοση και τέλεια τιμή!

    ReplyDelete
  2. εμενα μου αρεσαν και τα τρια! καποια στιγμη θα κανω καποια αγορα απο sleek

    ReplyDelete
  3. Ενώ έχω παλέτες και κραγιόν απο την Sleek και τα αγαπώ δεν έχω πάρει κάποιο ρουζ. Πρέπει όμως νομίζω!

    ReplyDelete
  4. Το suede φαίνεται υπέροχο. Θα συμφωνήσω με την Marianna

    ReplyDelete
  5. Στην όψη (συσκευασία κ.λπ.) μοιάζουν πολύ με τα Nars! Φαίνονται πολύ ωραία και θα θελα σίγουρα να τα δοκιμάσω! :)

    ReplyDelete
  6. πολυ ομορφα κ τα 3! το suede ειδικά νομίζω μου αρέσει πιο πολύ ,είναι κ πιο κοντά στα χρώματά μου
    φιλια!

    ReplyDelete
  7. τελεια φαινονται...πιο πολυ μου αρεσε το πρωτο...τα υπολοιπα πιστευω ταιριαζουν σε πιο ανοιχτοχρωμες επιδερμιδες απο μενα..

    ReplyDelete
  8. Το Life's a peach φαίνεται τέλειο χρωματάκι!!

    ReplyDelete
  9. Αχ ποσο τέλεια όλα! Το μονο που έχω από sleek είναι μια παλέτα, αλλά πολύ θέλω να δοκιμασω κ ρουζ! Βασικά, πολλά θέλω να δοκιμασω, αλλά τα ρουζ είναι στην κορυφή της λίστας.. φιλάκια γλυκιά μου!

    ReplyDelete
  10. Το Suede είναι τέλειο!Τα άλλα μου φάνηκαν λίγο έντονα για τα γούστα μου αλλά ειδικά το ροζ...δεν έχω λόγια!Πάντως φαίνεται ότι έχουν πολύ καλή απόδοση!

    ReplyDelete
  11. These look great! The pigment indeed looks amazing :D I could perhaps use it as eyeshadow as well. ^-^

    X the mad twins

    ps: giveaway on the blog http://themadtwins.blogspot.be/2013/11/rosegal-giveaway.html

    ReplyDelete
  12. Πολύ όμορφα και τα 3... θα ήθελα να πάρω κάποιο ρουζ από Sleek στο μέλλον, γιατί και από την παλέττα σκιών Au Naturel έμεινα Πάρα πολύ ευχαριστημένη σε σχεση τιμής και ποιότητας σκιών!
    xxx

    ReplyDelete

Hello beauties and thanks for visiting my blog! Comments make me happy! If you ask a question be sure to check back, I always answer! I always follow those who follow me. You may leave your blog's link but be sure to say something relevant to the blog post first because it's obvious when one comments only for self-promotion purposes and it's not really polite. And no follow for follow requests please.
xx