Σελίδες

My lovely followers

Wednesday, November 6, 2013

Wet 'n wild review!


Hello girls! Today I'm going to show you 5 products I own from the American and very economical company Wet 'n wild that I've been trying out for about 2 monts. I was hearing and reading very good reviews about them and I really wanted to try them out and I was lucky enough because the owner of a greek e-shop was kind enough to send me some products for review purposes!

So, I was sent a foundation, a triple eyeshadow palette, a matte lipstick, a mascara and a blusher-highlighter. I was really overwhelmed when I opened up the box and show all these beauties!

So, let's see them one by one!
------------------------------------

Γεια σας κορίτσια! Σήμερα θα σας μιλήσω για 5 προϊόντα της Αμερικάνικης και πολύ οικονομικής εταιρείας wet 'n wild που έχω εδώ και κανένα δίμηνο στην κατοχή μου. Άκουγα και διάβαζα τα καλύτερα για την αναλογία ποιότητας-τιμής και ήθελα πραγματικά πάρα πολύ να διαπιστώσω αν και κατά πόσο ισχύει και χάρηκα πάρα πολύ όταν το ελληνικό ηλεκτρονικό κατάστημα skouras μου έδωσε την ευκαιρία να δοκιμάσω κάποια από αυτά. 

Μου στάλθηκαν για δοκιμή ένα foundation, μία τριπλή παλέτα σκιών, ένα ματ κραγιόν, μία μάσκαρα και ένα ρουζ-highlighter. Πραγματικά όταν άνοιξα το κουτάκι και είδα τα πράγματα ξετρελάθηκα από την χαρά μου.

Ας τα δούμε αναλυτικά ένα ένα!

Coloricon Eye Shadow Trio in "Knock on wood" *





It's a triple eyeshadow palette with beautiful, autumnal colors. The color pigmentation is absolutely amazing (only the pink one slightly lacks in pigmentation but nothing too serious) and all the colors are satin/slightly metallic (only the pink one is semi-matte). They are very soft and buttery, apply and blend way too easily and last for long with an eye primer. They don't crumble much like most cheap eyeshadows do and each palette contains 3,5 grams of product. Those are really worth a try!
 ------------------------------------
Πρόκειται για μία τριπλή παλέτα σκιών με πανέμορφα , φθινοπωρινά χρώματα. Η χρωματική απόδοση είναι εξαιρετική (μόνο η ροζ υστερεί λίγο αλλά και αυτή έχει καλή απόδοση) και όλα τα χρώματα είναι σατινέ με -όχι υπερβολική- μεταλλική λάμψη. Η ροζ είναι ημι-ματ, η καφέ και η δαμασκηνί έχουν πιο έντονη μεταλλική λάμψη. Η υφή τους είναι εξαιρετική, πολύ απαλή και βουτυρένια, απλώνονται και αναμειγνύονται πανεύκολα και έχουν πολύ καλή διάρκεια με ένα primer ματιών από κάτω. Επίσης δεν θρυμματίζονται ιδιαίτερα όπως οι περισσότερες οικονομικές σκιές και η παλέτα περιέχει 3,5 γραμμάρια προϊόντος. Αν με ρωτάτε δικαίως είναι τόσο πολυσυζητημένες οι σκιές της wet 'n wild. Η ποιότητα τους είναι εκπληκτική αν αναλογιστεί κανείς πόσο λίγο στοιχίζουν.
(Τα swatches έχουν γίνει χωρίς  primer)

ΜegaGlo Illuminating Powder in "Strike-A-Pose-Rose" *





This product can be used both as a blusher or highlighter (or even as seperate eye shadows). It contains 4 colors, 2 matte and 2 shimmery ones and they can be worn individually or mixed together. I like to use them either way. The color pigmentation is amazing once more and in terms of quality here applies everything that applied for the eye shadows, too. It's an amazing product and can get so many different uses!
------------------------------------
Eίναι ένα προϊόν διπλής χρήσης, μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως ρουζ και highlighter (και σαν σκιές ματιών εννοείται). Έχει μέσα 4 χρώματα, δύο ιριδίζοντα και δύο ματ που μπορούν να φορεθούν αναμειγμένα ή ένα ένα οπότε μπορούμε να έχουμε πολλά διαφορετικά αποτελέσματα. Εμένα προσωπικά μου αρέσει πολύ είτε να χρησιμοποιώ τα δύο μεσαία ματ χρώματα μαζί και ως highlighter την πιο ανοιχτόχρωμη ιριδίζουσα απόχρωση, είτε όλα μαζί σαν ρουζ και να παραλείπω το highlighter αφού όλα τα χρώματα μαζί εξασφαλίζουν αρκετ'η λάμψη χωρίς όμως το αποτέλεσμα να είναι αντιαισθητικό. Η χρωματική απόδοση είναι και εδώ εκπληκτική και ισχύει για την ποιότητα ότι ισχύει και για τις σκιές. Βλέπετε τις αποχρώσεις μία μία από αριστερά προς δεξιά όπως ακριβώς είναι το προϊόν και στο πάνω μέρος του χεριού μου είναι όλα τα χρώματα μαζί. Η ποσότητα του προϊόντος είναι τεράστια, 9 γραμμάρια. Πολύ αξιόλογο ρουζ-highlighter και μου αρέσει πολύ το πόσο ευέλικτο είναι και πόσες χρήσεις έχει.

MegaLast Lip Color in "Think Pink" *






I was dying to try out those lipsticks! I love matte finishes when it comes to lipstick and this is a gorgeous matte, baby pink that lasts pretty good without making the lips look chapped. It's not hydrating but feels really comfortable and the pigmentation is once again superb! You should definitely try those lipsticks out!The only thing I disliked about them is the cheap looking and feeling packaging but the product itself is so good, so who cares?
------------------------------------
Ξέρετε τι αδυναμία έχω στα κραγιόν, και ειδικά στα ματ.. Για τα συγκεκριμένα κραγιόν είχα "βαρεθεί" να διαβάζω για το πόσο τέλεια είναι, κλπ, κλπ, κλπ! Ε λοιπόν οι φήμες είναι αληθινές! Η χρωματική απόδοση είναι για πολλοστή φορά εκπληκτική και η υφή υπέροχη! Αν και πρόκειται για ματ κραγιόν διαρκεί πολύ χωρίς να ξηραίνει τα χείλη ή να τονίζει σκασίματα κλπ. Το μόνο που δεν με ξετρελαίνει είναι η συσκευασία, αλλά είναι τόσο οικονομικά και τόσο καλά/με πλούσια γκάμα χρωμάτων που δεν κολλάω εκεί, αν μη τι άλλο δεν ανοίγει μες στην τσάντα όπως οι συσκευασίες της Lovie!
Θέλω σίγουρα να αποκτήσω πολλά χρώματα ακόμη από αυτή την σειρά κραγιόν.

Coverall Cream Foundation in "Fair/Light" *




I'm not a big fan of foundations and rarely use any, but hands down, this has to be the best foundation I've ever used. It's creamy, it covers reeeaaaaally well without looking too "heavy", it has a matte finish and lasts so good. This doesn't need to be topped up with powder, not for me at least. If you have oily/skin combination and are looking for a matte foundation that lasts and covers well without looking too heavy then this one's for you! The only thing I dislike about this one as well is the packaging, you can waste too much product if you're not careful enough.
------------------------------------
Η αλήθεια είναι πως γενικά δεν είμαι φαν των foundations και χρησιμοποιώ πολύ σπάνια γιατί δεν έχω ιδιαίτερες ατέλειες να καλύψω και δεν μπορώ να νιώθω το δέρμα μου "βαρύ", παρ'ολ'αυτά το συγκεκριμένο foundation το βρίσκω υπέροχο. Για καλή μου τύχη η απόχρωση ταίριαξε απόλυτα με την απόχρωση της επιδερμίδας μου. Η κάλυψη θα έλεγα πως δεν είναι μέτρια αλλά καλή προς πάρα πολύ καλή. Με αυτό το foundation δεν νομίζω πως θα έχετε ανάγκη να χρησιμοποιήσετε και concealer. Μάλιστα ορισμένες φορές που δεν φοράω foundation/bb/cc/whatever χρησιμοποιώ λίγο από το foundation αυτό στην περιοχή κάτω από τα μάτια για να καλύψω τους μαύρους κύκλους μου αντί να χρησιμοποιήσω concealer γιατί δεν μαζεύεται στις γραμμούλες. Αν και είναι πολύ καλυπτικό δεν δείχνει βαρύ στο δέρμα, με τον τρόπο που το εφαρμόζω εγώ έστω, ο οποίος είναι ελάχιστη ποσότητα προϊόντος απλωμένη πολύ καλά με το buffing brush από real techniques. Τέλος να πω πως το αποτέλεσμα είναι ματ, οπότε αν έχετε λιπαρή επιδερμίδα το προϊόν αυτό είναι για σας. Όποτε το χρησιμοποιώ δεν βάζω πούδρα και ώρες μετά δεν έχω κανένα ίχνος λιπαρότητας. Συνοπτικά αν ψάχνετε ένα foundation καλυπτικό, ματ, που να έχει πολύ καλή διάρκεια και να μην δείχνει το πρόσωπο σας "παστωμένο" εδώ είστε. Το μόνο αρνητικό που βρήκα είναι το στόμιο-φαράγγι που λέει και η Νατάσα, θέλει μεγάλη προσοχή για να μην χαραμίσετε άσκοπα μεγάλη ποσότητα προϊόντος, κατά τ'άλλα είναι εξαιρετικό και σας το λέω εγώ που όπως προείπα γενικά δεν προτιμώ τα foundations!

Megaimpact mascara *




The last -and disappointing- product is this mascara. It wasn't that bad, it wasn't good either. It just didn't impress me. It's kinda dry as a formulation, it gives a little bit of length, a little bit of volume, does nothing for my non-existent curl. It stays on well without getting flaky and stuff, it's just not the type of mascara I'm usually opting for. I like big, full, long, curvy, veeerrrrry black, dramatic lashes and this is way too ''natural'' for me. I wouldn't suggest it to no-one, there are way better mascaras out there.
------------------------------------
Το ένα και μοναδικό προϊόν που δεν μου άρεσε. Δεν ήταν κακό, απλά δεν με εντυπωσίασε. Έχει ένα απλό, τρίχινο βουρτσάκι, η σύνθεση είναι σχετικά ξηρή, το αποτέλεσμα μέτριο και πολύ καθημερινό. Στην φωτογραφία από πάνω βλέπετε το ένα μάτι χωρίς μάσκαρα και το άλλο με 3 στρώσεις. Ενώ χρησιμοποίησα ψαλιδάκι προηγουμένως δεν κράτησε την καμπύλη. Δίνει λίγο μήκος, λίγο όγκο, και τέλος. Διάρκεια καλή έχει, δεν πέφτουν κομματάκια κατά την διάρκεια της μέρας αλλά δεν δίνει το δραματικό αποτέλεσμα που εγώ προσωπικά αναζητώ σε μία μάσκαρα οπότε δεν θα την αγόραζα και δεν σας την προτείνω ούτε καν για καθημερινή μάσκαρα, καθώς και πάλι θεωρώ πως υπάρχουν καλύτερες με τα ίδια χρήματα.

So, that's my opinion about the Wet 'n wild products I tried out, have you tried any of these? Would you? Let me know in the comments below, kisses!
------------------------------------

Αυτή ήταν λοιπόν η γνώμη μου για τα προϊόντα της Wet 'n wild, 4 στα 5 προϊόντα που δοκίμασα μου άρεσαν πολύ και τα συστήνω, αρκετά καλή αναλογία νομίζω! Η ποιότητα που προσφέρουν είναι πολύ πάνω του μέσου για την χαμηλή τους τιμή και πραγματικά θεωρώ πως αξίζει να δοκιμάσετε προϊόντα της Wet 'n wild αν δε το έχετε κάνει ήδη.

Όπου και να βρίσκεστε στην Ελλάδα μπορείτε να τα παραγγείλετε από το ηλεκτρονικό κατάστημα skouras ακόμα και με αντικαταβολή, ειδάλλως μπορείτε να τα βρείτε και ακόμα πιο οικονομικά αλλά με πιο ακριβά μεταφορικά στο beautyjoint.

Έχετε δοκιμάσει προϊόντα wet 'n wild? Θα δοκιμάζατε? Πείτε μου πως σας φάνηκαν!
Φιλιά πολλά!
xx

* pr samples



16 comments:

  1. Αχχχ θέλω πολύ να δοκιμάσω τα κραγιόν της εταιρίας!!!!
    Τέλειο φαίνεται και το highlighter..αν και πολύ σκουρο!Δηλαδή θα το φόραγα κι εγώ για ρουζ και όχι σαν προιόν λάμψης!

    ReplyDelete
  2. Εχω κανει παραγγελια απο την προηγουμενη εβδομαδα και περιμενω!! Εχω παραγγειλει και εγω την τριπλη σκια και το ρουζ-πουδρα-highlighter μεταξυ αλλων! Ανυπομονω!

    ReplyDelete
  3. Είχα πάρει την παλέτα με το highlighter την άνοιξη και έπρεπε να περάσει τόσος καιρός και να διαβάσω το δικό σου ποστ για να καταλάβω ότι χρησιμοποιείται και ως παλέτα σκιών... Μπράβο μου!

    ReplyDelete
  4. Η τριπλή παλέτα μοιάζει πολύ καλή και με άκρως φθινοπωρινά χρώματα! Η μάσκαρα πάλι για 3 στρώσεις δεν μου φαίνεται να έχει καθόλου καλό αποτέλεσμα. Ωραίο review για ακόμα μια φορά :)

    ReplyDelete
  5. Μου αρέσαν όλα πολύ!
    Ωραίο review Μαρία :)

    ReplyDelete
  6. Έχω τη συγκεκριμένη παλέτα με τις σκιές και μου αρέσει πολύ! Στην αρχή μου θρυμματιζόταν λίγο η καφέ, δεν ξέρω γιατί αλλά έβαλα λίγο οινόπνευμα και την πίεσα και είναι μια χαρά πλέον :)

    ReplyDelete
  7. Μεσα στο Νοεμβριο θα παρεγγειλω πραγματακια απο εξωτερικο και εχω στη λιστα μου μια τριπλη παλετιτσα και κραγιον απο WnW!!!

    ReplyDelete
  8. πολύ ωραίο το ριβιού κ για τις σκιές συμφωνώ απολυτα! δλδ θα εγραφα τα ίδια ακριβώς για την τριπλή παλεττίτσα (εχω τη ροζ καφε). δοκίμασε κ την εξαπλή με τις ματ, θα σου αρέσει σίγουρα!!
    σχετικά με τα κραγιον... το sugar plum fairy δε μου στρωνει καλα.
    σίγουρα θελω να δοκιμάσω κι άλλα, ίσως τωρα με το black friday κάνω ενα ντου :))

    ReplyDelete
  9. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  10. Εγώ έχω στην κατοχή μου την τριπλη σκιά Coloricon Eye Shadow Trio in "Sweet as candy" αν θυμάμαι καλά το όνομα και έχω κολλήσει πραγματικά. Είναι ότι ακριβώς περιέγραψες, πάρα πολύ καλή απόδοση χρωμάτων και με ένα primer από κάτω είναι super. Εκτός από αυτά τα χρώματα έχω πάρει και την τριπλή σκιά με τις πράσσινοκαφέ αποχρώσεις και επίσης αυτήν με τις μπλέ, δεν θυμάμαι τις ακριβείς ονομασίες, και σκέφτομαι να πάρω και αυτήν που έχεις κι εσύ, την Knock on wood δηλαδή. Επίσης, έχω και μια μάσκαρα την WET N WILD MEGA WINK MASCARA αλλά δεν έμεινα και πολύ ευχαριστημένη. Για πρωινό μακιγιάζ είναι μια χαρά, αλλά για βραδυνό δεν με καλύπτει. Γενικά, είμαι πολύ ευχαριστημένη από την εταιρία, κυρίως για τις τιμές της που είναι αρκετά προσιτές.

    ReplyDelete
  11. Ειναι τελειες οι σκιες της WetnWild και το κραγιον πολυ ομορφο χρωμα, τα Mega last εχουν τρομερη διαρκεια... ;)

    ReplyDelete
  12. Οι σκιές πολύ ωραίες! Αχ κραγιόν Wn'W θέλω πολύ να δοκιμάσω!

    ReplyDelete
  13. μου άρεσε η σκιά και το κραγιόν!!!

    ReplyDelete
  14. ωραιο review! Α και εχεις βραβειακι απο μενα! http://mitsakicherryblossom.blogspot.gr/2013/11/the-unpaixtable-blogger-award.html

    ReplyDelete

Hello beauties and thanks for visiting my blog! Comments make me happy! If you ask a question be sure to check back, I always answer! I always follow those who follow me. You may leave your blog's link but be sure to say something relevant to the blog post first because it's obvious when one comments only for self-promotion purposes and it's not really polite. And no follow for follow requests please.
xx