Σελίδες

My lovely followers

Sunday, April 21, 2013

Τzimas Cosmetics Review!


Καλησπέρα σας ομορφιές! Σήμερα θα σας μιλήσω για  την εταιρεία Tzimas Cosmetics  που παρέχει προϊόντα περιποίησης προσώπου, μαλλιών και σώματος. Εγώ θα σας πω την γνώμη μου για 4 προϊόντα προσώπου που μου είχαν σταλεί σε συσκευασίες δοκιμής πολλούς μήνες πριν και λόγω του ότι περιείχαν αρκετή ποσότητα τα χρησιμοποίησα όλα για παραπάνω από ένα μήνα και έτσι έχω μια αρκετά πλήρη άποψη για το καθένα :)
Kατ'αρχάς να σας πω ότι τα καλλυντικά τους παρασκευάζονται από φυσικά συστατικά  μετά από μεγάλη έρευνα και επειδή δεν τα πάω πολύ καλά με τα λόγια σας παραθέτω τις πληροφορίες που αναγράφονται στο site της εταιρείας ( http://www.tzimas-cosmetics.gr/ )όσον αφορά την ποιότητα των προϊόντων τους .

Ο παράγοντας «ποιότητα» είναι καθοριστικός για το Κέντρο Κοσμετολογίας Αδελφοί Τζίμα και αφορά σε όλα τα τμήματα της εταιρείας.

Σε ότι αφορά τα προϊόντα Tzimas Cosmetics και την παραγωγή τους, οι κυριότεροι παράγοντες που διασφαλίζουν την υψηλή ποιότητα είναι:
Η συνεχής και ενδελεχής έρευνα της επιστημονικής βιβλιογραφίας της Κοσμητολογίας και των συναφών επιστημών (Δερματολογία, Φαρμακολογία, Βιοχημεία) και η παρακολούθηση των εξελίξεων στο χώρο της Ομορφιάς.
 Η επιλογή πλήρως μελετημένων πρώτων υλών με υψηλό βαθμό καθαρότητας, υψηλό προφίλ ασφάλειας και τεκμηριωμένες μελέτες για την αποτελεσματικότητα τους
 Τα προϊόντα παρασκευάζονται σε υπερσύγχρονα εργαστήρια ύστερα από μακρόχρονες μελέτες και επίπονες δοκιμές και σύμφωνα με τις πιο αυστηρές προδιαγραφές υγιεινής και ασφάλειας, που καθορίζονται από τη Νομοθεσία, την Ορθή Παρασκευαστική Πρακτική και την επιστημονική κατάρτιση, υπευθυνότητα και ευσυνειδησία των στελεχών της εταιρείας
Ο συνεχής εργαστηριακός έλεγχος ποιότητας στις πρώτες ύλες και στα προϊόντα
Το γεγονός ότι τα προϊόντα Tzimas Cosmetics είναι πάντα πρόσφατης παραγωγής και προσφέρονται στον καταναλωτή φρέσκα και με αναλλοίωτα τα δραστικά τους συστατικά
 H αποτελεσματικότητα των Tzimas Cosmetics βασίζεται στην ειδική τους σύνθεση σε φυσικά και πολυδραστικά συστατικά, ωφέλιμα για την υγεία του δέρματος, όπως:

  • ·       Βιταμίνες (Α, Ε, C, πανθενόλη, βιοτίνη, νικοτιναμίδιο, Β6, Β2)
  •    Εκχυλίσματα βοτάνων από τη μεσογειακή χλωρίδα και άλλα οικοσυστήματα της γης
  •   Ελληνικό έξτρα παρθένο ελαιόλαδο και άλλα εκλεκτά φυτικά έλαια
  • Ενυδατικά στοιχεία, αμινοξέα και άλλα συστατικά με εξειδικευμένη δράση (αντιοξειδωτική, καταπραϋντική, αναπλαστική, αντιρυτιδική)
  • Βιοφλαβονοειδή, πολυφαινόλες και άλλα συστατικά φυτικής προέλευσης
  • Συστατικά θαλάσσιας προέλευσης
  •  Ειδικά βιοπεπτίδια που διεγείρουν τη σύνθεση του κολλαγόνου και της ελαστίνης
  •      Αιθέρια έλαια (εγγυημένα 100% φυσικά)

Ενδιαφέροντα όλα αυτά, έτσι? Κι εγώ αυτό σκέφτηκα και γι'αυτό ήθελα τόσο να τα δοκιμάσω. Τα δείγματα που έλαβα προς δοκιμή ήταν τα εξής:


Αναλυτικότερα..
Face Cream Light : Την χρησιμοποιούσα σαν κρέμα ημέρας και σύμφωνα με τις πληροφορίες που αναγράφονται στο site της εταιρείας πρόκειται για μια ειδική κρέμα προσώπου για επιδερμίδες  με λιπαρότητα και σμηγματόρροια. Περιέχει βιταμίνη Β6, αμινοξέα & πεπτίδια με σμηγματορυθμιστική δράση και άλλα δραστικά φυτικής προέλευσης. Εγώ έχω να πω πως αν και δεν έχω λιπαρή επιδερμίδα ( είχα κανονική προς μεικτή που πλέον τείνει να γίνει ξηρή, αδιευκρίνιστος ο λόγος ) μου έκατσε πάρα πολύ καλά αυτή η κρέμα. Μύριζε καταπληκτικά, είχε φανταστική υφή και ήταν πάρα πολύ ενυδατική, η ελάχιστη ποσότητα ήταν υπερ-αρκετή και αυτό την κάνει πολύ οικονομική (ακόμα περισσότερο απ'όσο ήδη είναι). Στοιχίζει 8,50 ευρώ και είναι 50 γραμμάρια, θεωρώ πως είναι μια πάρα πολύ καλή τιμή για ένα τόσο καλό προϊόν και σίγουρα την βρήκα κλάσης ανωτέρας από άλλες drugstore κρέμες του εμπορίου.

Hyaluronic Cream: Την χρησιμοποίησα σαν κρέμα νυκτός. Οι πληροφορίες που δίνονται στο site για την εν λόγω κρέμα είναι : Κρέμα απαλής υφής για την εντατική περιποίηση προσώπου-λαιμού-ντεκολτέ. Πλούσια σε υαλουρονικό οξύ (ειδικού τύπου που διεισδύει στο δέρμα), καρνοσίνη και άλλα δραστικά φυτικής προέλευσης (προκυανιδίνες από το κόκκινο σταφύλι, σιλυμαρίνη από το γαϊδουράγκαθο) για βαθιά ενυδάτωση, σύσφιξη, αντιγήρανση και αντιοξειδωτική προστασία.
Πραγματικά, αυτή την κρέμα για το άρωμα της και μόνο την αγάπησα. Δεν έβαζα κρέμα νυκτός πιο πριν και το πιστεύετε ή όχι το άρωμα της αποτέλεσε κίνητρο για να κάνω την κρέμα νυκτός καθημερινή μου συνήθεια. Και εδώ ισχύουν πάνω κάτω όσα είπα και για την πρώτη κρέμα. Είχε πολύ ωραία υφή, καθόλου λιπαρή, μια πολύ μικρή ποσότητα ήταν αρκετή για να προσφέρει πλήρη ενυδάτωση στα αφυδατωμένα μου μαγουλάκια. Η τιμή της είναι 13,50 ευρώ για 50 γραμμάρια προϊόντος και επίσης πιστεύω πως αξίζει απόλυτα τα λεφτά της.

Scrub Cream: Περιγραφή από site: Κρέμα προσώπου με θαυματουργούς κόκκους για απομάκρυνση των νεκρών κυττάρων και λείανση της επιδερμίδας. Καθαρίζει και φρεσκάρει θεαματικά το δέρμα. Απλώστε σε νωπό, φρεσκοπλυμένο δέρμα με απαλό τρίψιμο και  ξεπλύνετε κατόπιν καλά με άφθονο νερό.
H γνώμη μου : Απίστευτό προϊόν και αυτό. Ξέρω πως γίνομαι γραφική αλλά το άρωμα του απλά με ξετρέλαινε κάθε φορά που άνοιγα το βαζάκι. Έβλεπα μεγάλη διαφορά στο δέρμα μου μετά από την χρήση του scrub αυτού, το δέρμα μου έμενε καθαρό και απαλό με ένα υπέροχο διακριτικό άρωμα. Στοιχίζει 8,20 ευρώ στα 50 γραμμάρια, αρκετά καλή τιμή.

Triple Action Face Gel: Περιγραφή από site: Τζελ εντατικής περιποίησης δέρματος, πλούσιο σε υαλουρονικό οξύ και πολυδραστικά συστατικά φυτικής και θαλάσσιας προέλευσης (πεπτίδια, βιταμίνες, προκυανιδίνες απο το κόκκινο σταφύλι κ.α) για βαθιά ενυδάτωση, σύσφιξη, καταπράυνση και αντιοξειδωτική προστασία. Εφαρμόστε με απαλό μασάζ σε πρόσωπο, λαιμό, ντεκολτέ.
H γνώμη μου : Μου άρεσε πάρα πολύ η δροσερή αίσθηση που άφηνε στο δέρμα μου, το έβαζα πριν από την κρέμα και μύριζε και αυτό πολύ όμορφα. Δεν είμαι σίγουρη αν παρατήρησα κάποια διαφορά στο δέρμα μου, αλλά μου άρεσε σίγουρα η αίσθηση που άφηνε. Δεν νομίζω ότι χρειάζομαι κάτι τέτοιο από τόσο μικρή ηλικία βέβαια, αλλά η μητέρα μου που το δοκίμασε κι αυτή κατενθουσιάστηκε. Η τιμή του είναι 9,80 ευρώ για 30 ml.

Γενικά έμεινα πάρα πολύ ευχαριστημένη και πιστεύω πως είναι πολύ προσεγμένα προϊόντα. Επίσης να πω ότι είχα πολύ καλή εξυπηρέτηση και μπορείτε να απευθυνθείτε στα άτομα της εταιρείας για να σας βοηθήσουν να διαλέξετε τα κατάλληλα προϊόντα για τον δικό σας τύπο επιδερμίδας. Ήδη ετοιμάζομαι να κάνω μια παραγγελία από το site τους και λέω να δοκιμάσω και άλλα προϊόντα μιας και έχουν πολλά ενδιαφέροντα.

ΥΓ: Κανείς δεν με πλήρωσε για να γράψω αυτό το κείμενο,η γνώμη είναι καθαρά προσωπική μου και δεν έχω κανένα όφελος. Τα προϊόντα τα δοκίμασα μέχρι τέλους για να μπορώ να έχω όσο το δυνατόν πιο σωστή άποψη καθώς σέβομαι τις αναγνώστριες μου και ποτέ δεν θα πρότεινα κάποιο προϊόν που δεν με ικανοποίησε.

Γνωρίζατε την εταιρεία? Έχετε δοκιμάσει κάποιο από τα προϊόντα της? Θα δοκιμάζατε? Θα χαρώ πολύ να διαβάσω τα σχόλια σας!

ΥΓ2: Μην ξεχνάτε να παίρνετε μέρος στον διαγωνισμό που τρέχει αυτή την στιγμή στο blog μου εδώ!
Φιλιά!
xx

15 comments:

  1. Την κρέμα ημέρας και το scrub θα ήθελα να τα δοκιμάσω, και όντως έχουν καλές τιμές!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Να τα δοκιμάσεις Μαριάννα μου, είναι καταπληκτικά και όσο για τις μυρωδιές θα με θυμηθείς!!

      Delete
    2. Πρέπει να μυρίζουν τέλεια, ναι!

      Delete
  2. Δεν την ήξερα την εταιρία, αλλά απ' ότι φαίνεται έχει πάρα πολύ καλά προϊόντα! Αχ με καταστρέφεις....ευτυχώς έχει καλές τιμές!θέλω και τα 4!!θα μπω να δω και για serum που θέλω!
    Φιλιά!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Είναι όντως πολύ καλά προϊόντα και η σύγκριση τιμής-ποιότητας-ποσότητας πολύ ικανοποιητική νομίζω.. :)

      Delete
  3. nice review!
    and thanks so much for entering my giveaway!
    http://namelessfashionblog.blogspot.it/
    http://www.facebook.com/NamelessFashionBlog

    ReplyDelete
  4. Loved your blog
    http://chicates.blogspot.gr/

    ReplyDelete
  5. Πολύ ωραίο review! :D Πραγματικά μου κίνησαν το ενδιαφέρον,θέλω πολύ να τα δοκιμάσω!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Στα συστήνω ανεπιφύλακτα!!

      Delete
  6. wonderful post :)
    visit me : http://nicoraulea.blogspot.ro/

    ReplyDelete
  7. Δεν είχα ιδέα για την εταιρία. Μπράβο σου για το review! Φιλάκια!

    fashionable.gr
    Lot's of love!
    xxx

    ReplyDelete
  8. ουτε εγω την ηξερα την εταιρεια! ευχαριστουμε πολυ για το ποστ! κ το review πολυ αναλυτικο!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Να'σαι καλά, άμα τα δοκιμάσεις πες μου την γνώμη σου!
      xx

      Delete

Hello beauties and thanks for visiting my blog! Comments make me happy! If you ask a question be sure to check back, I always answer! I always follow those who follow me. You may leave your blog's link but be sure to say something relevant to the blog post first because it's obvious when one comments only for self-promotion purposes and it's not really polite. And no follow for follow requests please.
xx