Σελίδες

My lovely followers

Thursday, April 4, 2013

Tι αγόρασα από το bazaar καλλυντικών του Notos Galleries!


Καλημέρα κορίτσια!! Προχθές πήγα με την γλυκιά Κατερίνα από το thekmprojects.blogspot.gr στο bazaar του Notos Galleries στο Μαρούσι και βρήκαμε κάποια πολύ ωραία πράγματα σε καταπληκτικές τιμές!! Για να μην πολυλογώ, σας δείχνω επιτόπου τι πήρα για μένα :


Συγκρατήθηκα και πήρα λίγα γιατί δεν είχα πολλά λεφτά :p
Ας τα δούμε ένα-ένα!


Revlon Eyeliner Pencil 01 Black 2,50 ευρώ
Το είχε παλιά μια φίλη μου και το είχα δοκιμάσει και είχα ξετρελαθεί αλλά αν δεν απατώμαι έκανε γύρω στα 10 ευρώ στα Hondos και γι'αυτό δεν το είχα αγοράσει. Εννοείται με το που το είδα σε τόσο εξεφτελιστική τιμή το τσίμπησα αμέσως! Έχω άπειρα μάυρα μολύβια αλλά ένα ακόμα δεν βλάπτει. Γράφει πάρα πολύ έντονα και είναι πολύ απαλό!!


Revlon Colorburst 046  Sizzle Canicule 4 ευρώ
Νομίζω έχετε παρατηρήσει τι κόλλημα έχω πάθει τελευταία με τα πορτοκαλί χείλη! Ε, δεν γινόταν να μη το πάρω!! Μου άρεσε πάρα πολύ γιατί αν και είναι lip gloss αφήνει έντονο χρώμα και δεν είναι διάφανο όπως τα περισσότερα. Σίγουρα θα το φορέσω πολύ μόνο του ή πάνω από τα πορτοκαλί μου κραγιόν! Επίσης να πω ότι δεν κολλάει, πράγμα πολύ σημαντικό γιατί σιχαίνομαι τα κολλώδη lip glosses.



Μax Factor  Colour X-Pert Waterproof Eyeliner στις αποχρώσεις 03 Metallic Lilac και 04 Μetallic Turquoise 3,50 ευρώ το ένα
Μεταλλικά ,αδιάβροχα υγρά eyeliners στην φιλοσοφία των Η&Μ eyeliners και αυτού της Seventeen που σας είχα δείξει εδώ. Είναι λίγο νερουλά κατά την εφαρμογή αλλά στεγνώνουν πολύ γρήγορα και από μια δοκιμή στο χέρι μπορώ να πω πως όντως δείχνουν να μην κουνιούνται με τίποτα. Τα χρώματα είναι φανταστικά, ένα υπέροχο τιρκουαζοπετρόλ με έντονους μεταλλικούς ιριδισμούς και ένα καταπληκτικό σκούρο ιριδίζον μεταλλικό μωβ. Περνώντας χθες από τα Hondos τσέκαρα το stand της Max Factor και τα πουλούσε 9 ευρώ το καθένα οπότε είμαι πολύ ικανοποιημένη που τα πήρα περίπου στο 1/3 της τιμής.


Elizabeth Arden Color Intrigue Gel Eyeliner with brush στην απόχρωση Ocean Teal 5 ευρώ.
Το συγκεκριμένο gel eyeliner το είχα  βάλει στο μάτι καιρό τώρα από το ίντερνετ που το χάζευα και ήθελα να το παραγγείλω από ένα site που το είχε εξίσου οικονομικό αλλά θα έπρεπε να πληρώσω μεταφορικά οπότε σίγουρα χάρηκα πολύ που το βρήκα στο μπαζάρ και τα γλίτωσα. Είναι από περασμένη συλλογή οπότε μπορείτε να το βρείτε μόνο online πλέον. Το χρησιμοποίησα κιόλας και έμεινε αναλοίωτο για πάρα πολλές ώρες!! το χρώμα του είναι ένα φανταστικό μεταλλικό πετρόλ και θα το χρησιμοποιήσω σίγουρα και σαν σκιά!


Guerlain Terracotta Gloss Cashmere στην απόχρωση 01 Rose Pondichery 5 ευρώ
Ίσως η αγαπημένη μου αγορά απ'όλες!! Είναι ένα υπέροχο ροζ που καφετίζει ελαφρώς και λατρεύω την υφή του!! Είναι κι αυτό σαν τα Sephora Cream Lip Stains που απλώνονται με πινελάκι και έχουν την μορφή lip gloss αλλά στην ουσία είναι ένα υγρό ματ κραγιόν, αλλά το συγκεκριμένο δεν στεγνώνει πάνω στα χείλη όπως εκείνα πράγμα που το κάνει πιο ενυδατικό. Το δοκίμασα κι αυτό και είχε πολύ καλή διάρκεια. Υπέροχο!!

Τέλος, πήρα για την μητέρα μου ένα σετ περιποίησης προσώπου Elizabeth Arden στα 30 ευρώ. Δυστυχώς πέταξε την συσκευασία οπότε θα σας δείξω απλά τι περιείχε.


Πως σας φαίνονται? Εσείς πήγατε στο μπαζάρ? Έχετε μήπως δοκιμάσει τίποτα από αυτά??
Φιλάκια πολλά!
xx

28 comments:

  1. Να τα χαρείς!!!!!Πολύ όμορφα όλα!!!!Μεγεια σου!

    Φιλιά!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σ'ευχαριστώ πολυυυυύ!! Και τα δικά σου ήταν όλα υπέροχα!!! Δυστυχώς εμείς δε βρήκαμε τόσο μεγάλη ποικιλία, λογικά τα καλύτερα είχαν ήδη εξαφανιστεί :p
      xx

      Delete
  2. Αχ και εγώ που ξαναβλέπω το Guerlain Terracotta Gloss Cashmere μετανιώνω που δεν το πήρα ;) Σ' ευχαριστώ πολύ για την παρέα στο bazaar και για την αναφορά!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aλοίμονο, εγώ ευχαριστώ!! Εγώ το λάτρεψα τόσο που μετανιώνω που δεν πήρα και το καφέ κι ας έχω πανομοιότυπο από τα Sephora :p Εγώ ακόμα κλαίω το ροζ Revlon.. αααααχ..

      Delete
  3. Μεγειά! Είναι όλα ομορφα...Ξαναπήγα σήμερα που τελειώνει και συγκρατήθηκα πολύ να μην πάρω ένα ακομα Guerlain Rouge G... :( Το έχω ήδη μετανοιώσει..!Καλοφόρετα!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Λες τα κανονικά κραγιονάκια ε? Δε με συγκίνησαν γιατί δεν είχαν έντονη απόδοση.. Εγώ μετανιώνω που δεν πήρα καμία από τις μονές σκιές Guerlain..Eιδικά οι ματ ήταν φανταστικές!

      Delete
  4. Σου πάνε τα πορτοκαλί χείλη!!!!Το Revlon Colourboust είναι τέλειο! Με γεια σου κοριτσάρα μου, καλοφόρετα!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Να'σαι καλά, σε ευχαριστώ πολύ!!

      Delete
  5. Πολύ ωραία όλα αλλά της Guerlain το καλύτερο απ'όλα! Μοιάζει πολύ με το αγαπημένο μου Νο4 απ'τα ματ κραγιόν της Seventeen!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Και εγώ νομίζω αυτή την αγορά την χάρηκα περισσότερο απ'ολες!!

      Delete
  6. Είναι όλα πολύ όμορφα!!!
    Σου εύχομαι να τα χαρείς :)

    ReplyDelete
  7. Πολυ ομορφα!!!
    Με γεια σου!!!

    ReplyDelete
  8. Εντάξει, το κραγιονάκι θα το βλέπω στον ύπνο μου μέχρι να το πάρω κι εγώ.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Το ροζάκι της Guerlain, ε? Είναι φανταστικό!!

      Delete
  9. ooo ekanes enan mikro xamo!! megeia megeia!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Αν είχα λεφτά θα ήταν μεγαλύτερος, χαχα! Ευχαριστώ πολύ!

      Delete
  10. Καλα τελεια τα καλλυντικουλια σου! Με γεια! Και σε πολυ καλες τιμες!
    Και τώρα η ερώτηση: Τι μπαζαρ ηταν αυτο που το χασα εγω;

    ReplyDelete
    Replies
    1. Στο Μαρούσι ήταν και ήταν από το Σάββατο μέχρι σήμερα, το είχαν ανεβάσει αρκετές κοπέλες στο blog τους.. Eυχαριστώ!!

      Delete
  11. Πήγες ε???????????? Εγώ δε πήγα δυστυχώς από ότι βλέπω και διαβάζω! Την επόμενη φορά.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Αχ έπρεπε! Να κανονίσουμε ομαδική έφοδο σε επόμενο μπαζαρ!!

      Delete
  12. to gloss apo guerlain fainetai apisteuto!!teleio xrwma!! :D

    ReplyDelete
  13. Πολυ ωραιο πρεπει να ειναι το gloss απο guerlain!!!τελεια!

    ReplyDelete
  14. Hello Maria! Σε εχω κάνει tag...http://maquillage-bylila.blogspot.gr/2013/04/40-tag.html
    Θα χαρώ αν το κάνεις
    xxx

    ReplyDelete
  15. Nice post toothfairy! Νομίζω οτι αυτά τα eyeliner της Max factor σε μπλε καιμωβ είναι υπέροχα!!πλεόν βαριέμαι το μαύρο συνέχεια, αυτά είναι πιο ανοιξιάτικα!

    ReplyDelete

Hello beauties and thanks for visiting my blog! Comments make me happy! If you ask a question be sure to check back, I always answer! I always follow those who follow me. You may leave your blog's link but be sure to say something relevant to the blog post first because it's obvious when one comments only for self-promotion purposes and it's not really polite. And no follow for follow requests please.
xx