Σελίδες

My lovely followers

Wednesday, July 26, 2017

Η εμπειρία μου με το Syoss Oleo Intense!

Όπως ίσως θα γνωρίζετε όσοι και όσες με παρακολουθείτε στα social media, πρόσφατα έβαψα τα μαλλιά μου μετά από καιρό - επιτέλους! - κάνοντας μία μικρή αλλαγή , τίποτα το δραματικό, απλά τα σκούρυνα ένα τσακ εν όψει καλοκαιριού.

Όσα χρόνια με θυμάμαι, με εξαίρεση την πρώτη φορά ever που έβαψα τα μαλλιά μου, τα βάφω πάντα μόνη στο σπίτι και έχω δοκιμάσει κυριολεκτικά άπειρες βαφές. Αυτή την φορά είπα να δοκιμάσω το 6-76 ζεστό χάλκινό από την σειρά Oleo Intense του Syoss, μία βαφή χωρίς καθόλου αμμωνία, με θρεπτικά έλαια που θρέφουν και περιποιούνται τα μαλλιά και υπόσχονται μεγάλη λάμψη. Πρόκειται για ένα brand το οποίο ενώ έχει πολύ προσιτές τιμές για τον καταναλωτή υπόσχεται επαγγελματική ποιότητα.

Για να δούμε κατά πόσο τα claims του προϊόντος ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα ;
Aρχικά, έχουμε μία πολύ όμορφη και απλή, professional looking συσκευασία.
Ανοίγοντας το κουτί της βαφής συναντάμε το σωληνάριο της βαφής στα 50 ml, το απλικατέρ με το οξυζενέ πάλι στα 50 ml, ένα φακελλάκι conditioner που κλειδώνει το χρώμα μετά την βαφή, τις οδηγίες χρήσης του προϊόντος μαζί με όλα τα απαραίτητα precautions και φυσικά το αλλεργικό τεστ, και ένα ζευγάρι γάντια.

Το απλικατέρ κάνει όλη την διαδικασία της βαφής πολύ ευκολότερη, αφού δεν χρειάζεται κάποιο μπολ για την ανάμειξη της βαφής, απλά αδειάζεις το σωληνάριο με το χρώμα στο απλικατέρ, ανακινείς και το μείγμα είναι έτοιμο. Δεν χρειάζεται ούτε καν πινέλο για την εφαρμογή, αφού η εφαρμογή του μείγματος στα μαλλιά γίνεται κατευθείαν από το στόμιο του απλικατέρ!
Κάτι που ίσως δεν γνωρίζατε ( δηλώνω guilty, μέχρι πριν λίγα χρόνια ομολογώ ούτε εγώ το γνώριζα! ) και θα σας κάνει την ζωή πολύ πιο έυκολη, είναι ότι ο μικρός κώνος στο καπάκι του σωληναρίου τρυπάει και ανοίγει μονομιάς την βαφή και δεν χρειάζεται να ψάχνετε για ψαλίδι ή κάποιο άλλο αιχμηρό αντικείμενο προκειμένου να ανοίξετε την βαφή!

 


Αφού λοιπόν ετοίμασα το μείγμα μου και φόρεσα τα γάντια μου, ξεκίνησα την εφαρμογή του μείγματος στις ρίζες των μαλλιών βάφοντας τες τόσο στο πάνω όσο και στο πίσω μέρος τους για να πάει παντού το χρώμα, και κάνοντας μασάζ για να βεβαιωθώ ότι δε θα αφήσω ακάλυπτα σημεία.



 Οι ρίζες ήταν άβαφες για μήνες και συνεπώς στο φυσικό χρώμα των μαλλιών μου, δηλαδή το μείγμα έπρεπε να μείνει περισσότερη ώρα απ'ότι στα μήκη των μαλλιών τα οποία ήταν ήδη βαμμένα απλά χρειαζόταν μία ανανέωση του χρώματος. Οπότε όταν τελείωσα με την ρίζα και περίπου 15 λεπτάκια πριν από την ώρα που θα έπρεπε να λούσω τα μαλλιά μου, εφήρμοσα το μείγμα και στα μήκη, τούφα τούφα, κάνοντας πολύ καλό μασάζ για να είμαι σίγουρη και πάλι ότι το μείγμα θα πάει παντού.





Μου έκανε εντύπωση το πόσο όμορφα μύριζε το μείγμα , λουλούδια ή κάτι τέτοιο, όπως και το γεγονός ότι το σκαλπ μου δε με έτσουξε καθόλου όσα είχα την βαφή στο κεφάλι. Κάτι άλλο που με εξέπληξε ευχάριστα, είναι πως όταν έλουσα τα μαλλιά μου, το στεφάνι μου δεν είχε βαφτεί έντονο κόκκινο όπως συνέβαινε με άλλες βαφές, και τα ελάχιστα σημεία όπου είχα βαφή πάνω στο δέρμα καθάρισαν πανεύκολα με λίγο νερό και τίποτα παραπάνω.

Αρχικά έλουσα τα μαλλιά μου μόνο με ελάχιστα χλυαρό νερό ( αποφεύγουμε το πολύ ζεστό νερό καθώς ξεθωριάζει το χρώμα πολύ πιο σύντομα, σύμμαχος μας το νερό που είναι όσο πιο κρύο μπορούμε να αντέξουμε! ) και στην συνέχεια χρησιμοποίησα το conditioner που περιείχε το κουτί της βαφής το οποίο αφήνει τα μαλλιά απαλά και βοηθάει στο να κλειδώσει το χρώμα. Ένα μικρό μυστικό που έχω να μοιραστώ μαζί σας είναι αμέσως μετά την βαφή να μην χρησιμοποιείτε σαμπουάν για 1-2 μέρες. Έχω παρατηρήσει πως με αυτό τον τρόπο το χρώμα διαρκεί πολύ περισσότερο.

Αφότου τα έλουσα λοιπόν, τα στέγνωσα αφού πρώτα εφήρμοσα στα μήκη το Syoss Salonplex serum  που προστατεύει τα μαλλιά μου, αφήνοντάς τα λαμπερά και απαλά και βοηθάει το χρώμα να διαρκέσει περισσότερο.

Το αποτέλεσμα μου άρεσε πάρα πολύ! Το χρώμα ήταν όντως ένα ζεστό χάλκινο όπως έγραφε και το κουτί της βαφής και είχα πολύ καλή κάλυψη και ομοιομορφία. Τα μαλλιά μου ήταν λαμπερά και απαλά και δεν ένιωσα να σα να είχαν υποστεί την παραμικρή φθορά , κάθε άλλο.





Η εμπειρία μου από την βαφή ήταν θετικότατη και μπορώ να πω με σιγουριά ότι είναι ένα προϊόν το οποίο συνιστώ ανεπιφύλακτα! :)

No comments:

Post a Comment

Hello beauties and thanks for visiting my blog! Comments make me happy! If you ask a question be sure to check back, I always answer! I always follow those who follow me. You may leave your blog's link but be sure to say something relevant to the blog post first because it's obvious when one comments only for self-promotion purposes and it's not really polite. And no follow for follow requests please.
xx