Σελίδες

My lovely followers

Tuesday, July 21, 2015

Maybelline The Colossal go extreme mascara review!


Γεια σας κορίτσια μου! Σήμερα θα σας μιλήσω για μία μάσκαρα που αν και έχω στην κατοχή μου πάνω από ένα χρόνο μόλις πριν λίγους μήνες αξιώθηκα να ανοίξω και να αρχίσω να χρησιμοποιώ καθώς προσπαθούσα ( και κατάφερα, yay! ) να τελειώσω κάποιες άλλες πρώτα.


Ανήκει στην "οικογένεια" της οικογένειας Colossal από Maybelline, και είναι η εκδοχή  " Go extreme " η οποία αν και φαινομενικά έχει απλώς ένα μεγάλο τρίχινο βουρτσάκι θεωρητικά είναι αρκετά καινοτόμα καθώς το ραβδάκι της έχει κενό μέσα από το οποίο περνάει προϊόν ώστε να διανέμεται ομοιόμορφα στο βουρτσάκι.



Για να είμαι ειλικρινής αυτό είναι κάτι το οποίο δεν θα διαπίστωνα μόνη μου εάν δεν το διάβαζα, αλλά ναι, μπορώ να πω πως όντως η διανομή του προϊόντος ήταν ισόποση.
Το βουρτσάκι είναι από αυτά που μου αρέσουν πολύ,μεγάλο και "μπαμπάτσικο" και στην άκρη στενεύει. Είναι τρίχινο και όχι πλαστικό και είναι πολύ φιλικό με τα μάτια, δεν με πόνεσε ποτέ κατά την εφαρμογή, ενώ με άλλη μάσκαρα της Maybelline που είχε πάλι μεγάλο μέγεθος και παρόμοιο σχήμα αλλά ήταν πλαστικό πήγαινα κάθε φορά να βγάλω το μάτι μου γιατί το βουρτσάκι ήταν σκληρό και με το παραμικρό ακουμπούσε στην ρίζα των βλεφαρίδων και τις έγδερνε (άουτς!)
Στην one by one αναφέρομαι, αν θέλετε να την αποφύγετε.


Εδώ βλέπετε τις βλεφαρίδες μου άβαφτες. Παρ'ότι δεν φαίνεται στην φωτογραφία, έχουν αρκετό μήκος αλλά ΚΑΘΟΛΟΥ καμπύλη ( ok, το δεύτερο φαίνεται νομίζω :P )


Εδώ έχω βάλει μία στρώση μάσκαρα μόνο στο ένα μάτι για να δείτε την διαφορά. "Άνοιξε"το βλέμα αμέσως! Με μία στρώση δίνει ικανοποιητικό μήκος, όγκο και καμπύλη ( αν δεν τις γυρίσω με ψαλιδάκι βλεφαρίδων, δίνει μία συμπαθητική καμπύλη που κρατάει αρκετά ικανοποιητικά, αν πάλι τις γυρίσω με το αγαπημένο μου ψαλιδάκι από Shu Uemura που τους δίνει super καμπύλη, την διατηρεί πολύ, πολύ καλά )
Στον διαχωρισμό υστερεί λιγάκι, αλλά μου αρέσει πολύ που δίνει κάπως το λεγόμενο εφέ της βεντάλιας, τις κάνει να δείχνουν πιο απλωτές και αμέσως το μάτι φαίνεται μεγαλύτερο και πιο ξεκούραστο ( αν έχω βάλει και κανά concealer πρωτίστως , πράγμα που δεν έκανα για τις φωτογραφίες)


 Εδώ έχω βάλει διπλή στρώση στις πάνω και ένα μικρούλι τσακ στις κάτω, ίσα που τις ακούμπησα με ό,τι είχε μείνει στο βουρτσάκι για να μην βαρύνει πολύ το αποτέλεσμα, μιας και οι κάτω μου βλεφαρίδες είναι αρκετά μεγάλες αναλογικά με τις πάνω. Με δύο στρώσεις έχω το λεγόμενο αποτέλεσμα "μπόμπα" , η κύρια διαφορά είναι στον επιπλέον όγκο που πλέον μεταφράζεται λίγο ως εφέ της αράχνης αλλά σε λογικά πλαίσια, τόσο όσο πρέπει ώστε να είναι εντυπωσιακό και όχι αποκρουστικό το αποτέλεσμα, για τα δικά μου γούστα πάντα.
Δεν ξέρω τι λέτε, εμένα μου αρέσει πάρα μα πάρα πολύ το αποτέλεσμα που δίνει, και μου αρέσει το γεγονός ότι είναι buildable, με μία στρώση είμαι κομπλέ για πρωί, και με δύο ( μην σας πω και τρεις) έχω το εντυπωσιακό αποτέλεσμα που αποζητώ για βραδινές εξόδους.

Από διάρκεια πάει πολύ καλά, δεν φεύγουν ούτε κομματάκια, ούτε μουντζουρώνει όσες ώρες κι αν περάσουν και ευτυχώς αφαιρείται με μεγάλη ευκολία χωρίς να καταπονεί τις βλεφαρίδες.

Είναι μία πολύ καλή μάσκαρα που προτείνω ανεπιφύλακτα και η τιμή της είναι γύρω στα 15 ευρώ στα περισσότερα καταστήματα καλλυντικών όπως και όλες οι mascaras της Maybelline, αλλά έχω δει ότι στο ηλεκτρονικό κατάστημα myaroma.gr έχει με 9,50 ευρώ την συγκεκριμένη και γενικώς όλες τις mascaras Maybelline μέχρι 10 ευρώ, οπότε ρίξτε μια ματιά.

Την έχετε δοκιμάσει ; Θα την δοκιμάζατε ; Eγώ πάντως θα την ξανατιμούσα με σιγουριά!

Μέχρι την επόμενη ανάρτηση να περνάτε υπέροχα και φιλιά πολλά!
xx


*pr sample

<meta name="google-site-verification" content="hYH8nb1PdUPfDzlKoXOKmwwvhVPg4Py6gvO8wRH4-yI" />


5 comments:

  1. εγώ 15 ευρώ δε θα τα έδινα. βέβαια δίνει ωραίο αποτέλεσμα, αλλά όταν έχω βρει με 2-3 λίρες Λονδίνο στα Superdrug πολύ καλές μάσκαρες τα 15 ευρώ μου φαίνονται πολλά.

    για την big bold mascara της nyc λέω που ήταν 3 λίρες αν δεν κάνω λάθος (ίσως και λιγότερο) και μου δίνει από τα πιο ωραία αποτελέσματα που είχα ποτε!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Καλά χωρίς κάποια προσφορά ούτε εγώ θα την έπαιρνα σαφώς.. Επίσης εσύ έχεις και βλεφαριδάρες, ό,τι μάσκαρα και να βάλεις θα είναι θεϊλα :P

      Delete
  2. Δέκα ευρώ μου φαίνονται μια χαρά. Το αποτέλεσμα είναι φοβερό στα μάτια σου ακόμα και με την πρώτη εφαρμογή. Έχω πάρει στο παρελθόν μασκάρα από Colossal και έμεινα πολύ ευχαριστημένη. Κυρίως ναι γιατί αγαπώ και εγώ τα τρίχινα βουρτσάκια... Φιλιά

    ReplyDelete
  3. τελεια ειναι! γενικα αγαπω τις mascaras απο την εταιρεια αυτη κι ετσι θα δοκιμασω και αυτην που αναφερεις! μεχρι τωρα ειχα την απλη colossal,την the rocket την οποια θεωρω κορυφη,και αυτην που δεν σου αρεσε καθολου την one by one...εγω δεν μπορω να πω πως αντιμετωπισα προβλημα με το βουρτσακι!

    ReplyDelete

Hello beauties and thanks for visiting my blog! Comments make me happy! If you ask a question be sure to check back, I always answer! I always follow those who follow me. You may leave your blog's link but be sure to say something relevant to the blog post first because it's obvious when one comments only for self-promotion purposes and it's not really polite. And no follow for follow requests please.
xx