Σελίδες

My lovely followers

Tuesday, October 30, 2012

Johnson's : gel καθαρισμού προσώπου&ντεμακιγιάζ ματιών, ενυδατικό γαλάκτωμα σώματος

Για πολύ καιρό χρησιμοποιούσα μαντηλάκια για να ξεβαφτώ μέχρι που δοκίμασα αυτό το υπέροχο προϊόν! Αφαιρεί πολύ έυκολα το μακιγιάζ από το πρόσωπο αλλά το ακόμα καλύτερο είναι πως προσφέρει απίστευτη δροσιά και καθαριότητα στο πρόσωπο! Στοιχίζει γύρω στα 5-6 ευρώ και μπορείτε να το βρείτε σε super market, Hondos, κλπ, μάλιστα το είχα πετύχει και σε προσφορά 1+1 δώρο οπότε έχω και απόθεμα, πραγματικά αξίζει!

Πριν 2-3 χρόνια είχα πάρει μια καταπληκτική ενυδατική κρέμα σώματος της Johnson's σε σωληνάριο, την οποία μόλις μου τελείωσε αναζήτησα αλλά δυστυχώς είχε καταργηθεί και έτσι αγόρασα αυτήν που ήταν το πλησιέστερο προϊόν που βρήκα. Μυρίζει πολύ όμορφα, απορροφάται γρήγορα και χαρίζει πλούσια ενυδάτωση! Αν θυμάμαι καλά κόστιζε γύρω στα 4 ευρώ. Τη συνιστώ ανεπιφύλακτα!

ps: Έκανα αυτό το μικρό review γιατί θέλω να ανεβάσω reviews και swatches από κραγιόν, σκιές, κλπ αλλά πάντα ξυπνάω τόσο αργά που ο φωτισμός είναι χάλια για να βγάλω φωτογραφίες της προκοπής και προτιμάω να μη χρησιμοποιήσω flash. Θα επανορθώσω σύντομα όμως!

Έχετε χρησιμοποιήσει κάποιο από αυτά τα προϊόντα? Η δική σας εμπειρία από προϊόντα της Johnson's ποιά είναι?
xx

2 comments:

  1. Το τζελ καθαρισμου το εχω και εγω.Γενικα μου αρεσουν πολυ τα προϊοντα της J&J ,από το εξαιρετικο λάδι που σχεδον ολες εχουμε χρησιμοποιησει μετα το μπανιο μεχρι και τα μαντιλάκια ντεμακιγιαζ.Καλημερααα!!

    ReplyDelete
  2. Έχω χρησιμοποιήσει διάφορα προϊόντα της εταιρείας και έχω μείνει πολύ ικανοποιημένη!!!!Τώρα μου τελειώνει το καθαριστικό μου όποτε ευκαιρία να δοκιμάσω αυτό!!! Φιλάκια!!!

    ReplyDelete

Hello beauties and thanks for visiting my blog! Comments make me happy! If you ask a question be sure to check back, I always answer! I always follow those who follow me. You may leave your blog's link but be sure to say something relevant to the blog post first because it's obvious when one comments only for self-promotion purposes and it's not really polite. And no follow for follow requests please.
xx