Σελίδες

My lovely followers

Saturday, February 28, 2015

My favorite eyebrow pencil ever! Etude house drawing brow ♡


Γεια σας κοριτσούδια! Όσες με παρακολουθείτε στην σελίδα μου στο facebook εδώ ίσως να έχετε δει που σας έλεγα ότι ο υπολογιστής μου έχει "ψοφήσει" και δεν με αφήνει να κάνω video editing και αυτός είναι ο λόγος που έχω πάνω από 2 εβδομάδες να ανεβάσω βίντεο, λογικά όμως την επόμενη εβδομάδα θα διορθωθεί το πρόβλημα και θα επιστρέψω δυναμικά στο κανάλι μου!

Ως τότε, σκέφτηκα πως θα ήταν καλό να ανεβάζω συχνότερα αναρτήσεις στο ιστολόγιο μου που είχα παραμελήσει αρκετά λόγω του καναλιού, γιατί κακά τα ψέματα, είναι πολύ χρονοβόρα ασχολία το κανάλι και δυσκολευόμουν πολύ να είμαι τακτική και στα δύο αλλά θα προσπαθήσω να μπω σε ένα πρόγραμμα και να μην αμελώ τίποτα από τα δύο.

Σήμερα λοιπόν αποφάσισα να σας δείξω ένα από τα αγαπημένα μου προϊόντα φρυδιών, και  top 1 αγαπημένο στην κατηγορία του ( μολύβια).
Είναι από μία πολύ γνωστή Κορεάτικη εταιρεία την Εtude house και μου το είχε προτείνει η πολύ καλή φίλη και blogger Βάσω-princeza ( που θέλει ξύλο γιατί έχει bloggάρα και έχει να γράψει αιώνες... -.- Ξύλο Βάσω, ακούς ;;;;)





Το μολύβι ονομάζεται drawing eyebrow, είναι μηχανικό με μία πολύ βολική πλακέ μύτη και έχει και spooly brush ( σχωράτε με , δεν ξέρω πως να το πω ελληνιστί ) στην άλλη μεριά που εκτιμώ απίστευτα γιατί μπορείτε να χτενίσετε τα φρύδια σας τόσο πριν όσο και μετά για να απαλύνετε το αποτέλεσμα και δεν χρειάζεται να κουβαλάτε μαζί ξεχωριστό βουρτσάκι.

Βγαίνει σε αρκετές αποχρώσεις ( 5-6 αν δεν απατώμαι ) και εγώ έχω την απόχρωση 02 gray brown που όπως λέει και το όνομα του είναι ένα ψυχρό καφέ με γκρι υποτόνους και θεωρώ πως είναι μία πολύ universal απόχρωση που λίγο πολύ ταιριάζει στις περισσότερες κοπέλες.


Γράφει σχετικά "αχνά" κάτι που προσωπικά μου αρέσει πολύ γιατί παλιότερα δεν μπορούσα να ελέγξω το χέρι μου και κατέληγα με φρύδια-κλόουν, οπότε πλέον προτιμώ μολύβια που να μην έχουν καραμπινάτη απόδοση αλλά απόδοση που χτίζεται. Με το συγκεκριμένο έχω πλήρη έλεγχο της χρωματικής απόδοσης που θέλω να πετύχω και επίσης γράφει αρκετά εύκολα,δεν είναι ούτε μαλακό αλλά ούτε και σκληρό, είναι ακριβώς όπως θα έπρεπε να είναι ένα μολύβι φρυδιών.

Το γεγονός ότι είναι μηχανικό είναι σούπερ αφού δεν χρειάζεται ποτέ ξύσιμο και έτσι γλιτώνω χρόνο αλλά και προϊόν που σε ένα μολύβι που ξύνεται πάει χαμένο, και η πλακέ μύτη μου γλιτώνει πολύ χρόνο επίσης αφού με λιγότερες κινήσεις γεμίζει πανεύκολα το φρύδι.



(δεν φοράω concealer, μην τρομάζετε με τους μαύρους κύκλους μου :P )

Εδώ βλέπετε στην πάνω φωτογραφία το φρύδι αγέμιστο και στην κάτω γεμισμένο μόνο με το μολύβι της Etude house. Δεν ξέρω πως σας φαίνεται, αλλά εμένα προσωπικά μου αρέσει πολύ το αποτέλεσμα και θεωρώ πως δείχνει αρκετά φυσικό.

Έχει πολύ καλή διάρκεια και δεν χρειάζεται απαραιτήτως σετάρισμα αν και εγώ προτιμώ πάντα να το σετάρω με μία μάσκαρα φρυδιών είτε διάφανη είτε με χρώμα.

Η τιμή του στο ebay όπου το αγοράζω είναι εξεφτελιστικά χαμηλή, στα 3 με 3μιση ευρώ περίπου συμπεριλαμβανομένων των μεταφορικών, το έχω ήδη αγοράσει 2 φορές και εννοείται θα συνεχίσω να το αγοράζω. Link εδώ.

Ειλικρινά θεωρώ πως είναι ένα εξαιρετικό προϊόν, ειδικά στην συγκεκριμένη απόχρωση που είναι αρκετά δυσεύρετη σε μολύβια φρυδιών και το συνιστώ ανεπιφύλακτα.

Το έχετε δοκιμάσει ; Θα το δοκιμάζατε ;
xx

13 comments:

  1. Ναι δίνει ωραίο και φυσικό αποτέλεσμα κρίνοντας από τη φωτογραφία και η τιμή του είναι όντως πολύ χαμηλή! Πολύ ωραίο review :) x

    ReplyDelete
  2. Never tried an Etude product before but it looks good x
    http://whattaylorbuys.blogspot.co.uk/

    ReplyDelete
  3. Ωραίο αποτέλεσμα δίνει!

    ReplyDelete
  4. Πολύ καλό review, νομίζω πως η απόχρωση είναι πολύ κοντα στο χρώμα των φρυδιών μου :) Φιλάκια

    ReplyDelete
  5. I had that pencil a while back and it was really good except that I couldn't get the right colour match

    ReplyDelete
  6. Πολυ ενδιαφερον φαινεται και απο τη φωτογραφια πολυ ωραιο το αποτελεσμα. Εχω μια μασκαρα φρυδιων απο Etude House αλλα δε εχω ξετρελαθει. Αυτο το χρωμα ομως του μολυβιου ειναι ακριβως αυτο που ψαχνω. Θα το ψαξω στο link που μας εδωσες!!!

    ReplyDelete
  7. Βλέποντας τον τίτλο, ετοιμαζόμουν να γράψω πως δε με βολεύουν τα μολύβια αλλά οι σκιές γιατί δίνουν πιο φυσικό αποτέλεσμα...μέχρι που είδα τη φωτό και πλέον το μολύβι μπήκε στο καλάθι μου :)

    Ελένη ( www.missticklemepink.blogspot.gr )

    ReplyDelete
  8. Εγώ το μόνο προϊόν για τα φρύδια που έχω είναι ένα μολύβι από Rimmel. Θα το τσεκάρω και αυτό. Φιλιά

    ReplyDelete
  9. Μια εικόνα 1000 λέξεις. Η φωτογραφία που έβαλες δείχνει ενα απίστευτο αποτέλεσμα. Πολύ καλή πρόταση, ευχαριστούμε

    ReplyDelete
  10. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  11. Ωραιο προιον!! Αλλα να σε ρωτησω...πόσο καιρο κανει να ερθει στα χερια σου αφου οπως γραφεις το αγοραζεις απο το ebay?

    ReplyDelete

Hello beauties and thanks for visiting my blog! Comments make me happy! If you ask a question be sure to check back, I always answer! I always follow those who follow me. You may leave your blog's link but be sure to say something relevant to the blog post first because it's obvious when one comments only for self-promotion purposes and it's not really polite. And no follow for follow requests please.
xx