Σελίδες

My lovely followers

Wednesday, August 6, 2014

Get rid of redness with Lierac! Apaisance Fluide anti-rougeurs Review


Γεια σας όμορφες! Σήμερα θα σας μιλήσω για μια ενυδατική κρέμα προσώπου από την Lierac, γνωστή σε όλες νομίζω φαρμακευτική εταιρεία με ποιοτικότατα προϊόντα. Είναι μία κρέμα που υπόσχεται να μειώσει τις κοκκινίλες από το πρόσωπο οπότε μου κέντρισε πραγματικά το ενδιαφέρον καθώς έχω ευρυαγγείες στα μάγουλα που έχω κληρονομήσει από την μητέρα μου. Μπορεί να μην είχα ποτέ πρόβλημα με ακμή αλλά οι κοκκινίλες είναι δυστυχώς πάντα εκεί.Στο παρελθόν είχα δοκιμάσει και άλλη κρέμα για τις κοκκινίλες, η οποία όμως δεν είχε κάνει κάτι, την Lierac όμως την εκτιμώ και την εμπιστεύομαι αρκετά σαν εταιρεία οπότε είπα να δώσω και σε αυτήν μια ευκαιρία.



Για να αρχίσω από κάπου θέλω να πω πως μου αρέσει πολύ το γεγονός ότι βρίσκεται σε πλαστική κυλινδρική συσκευασία με αντλία, αυτό την κάνει πολύ βολική αλλά και hygienic. Επίσης βγάζει μικρή ποσότητα προϊόντος κάθε φορά και έτσι δεν πάει καθόλου προϊόν χαμένο (ευτυχώς γιατί δεν είναι και οικονομική!)

Έχει πάρα πολύ ωραία υφή, απλώνεται σαν όνειρο και είναι πολύ ανάλαφρη στο πρόσωπο, δεν νιώθεις καν ότι την φοράς αλλά ενυδατώνει υπέροχα και απορροφάται αμέσως! Δεν έχει ματ τελείωμα αλλά ούτε και γυαλίζει, και δεν είναι καθόλου λιπαρή. Αφήνει το δέρμα πραγματικά πολύ απαλό και μπορείτε άνετα  να φορέσετε μακιγιάζ από πάνω(το αναφέρω γιατί άλλες κρέμες βγάζουν λιπαρότητα). Είναι κατάλληλη για ευαίσθητα δέρματα και είναι σχεδόν άοσμη, έχει ένα πολύ απαλό και ανεπαίσθητο άρωμα που παραπέμπει σε φαρμακευτικό προϊόν, το οποίο μου είναι αδιάφορο, δεν με τρελαίνει ούτε όμως και με δυσαρεστεί. Το βασικό εξάλλου είναι να κάνει την δουλειά του το προϊόν, σωστά?

Όπως ήδη είπα έχει ωραία υφή, ενυδατώνει καλά το δέρμα, δεν είναι λιπαρή, απορροφάται γρήγορα... Καλά ως εδώ.
Με τις κοκκινίλες όμως τι γίνεται?

Θα σας πω με απόλυτη ειλικρίνεια πως δεν περίμενα και πολλά. Παρ'όλ'αυτά την χρησιμοποιώ ευλαβικά πρωί-βράδυ τέσσερις μήνες και κάτι ψιλά και έχω να πώ... wow! Να κάνω μια μικρή παρένθεση πρώτα... Κοκκινίλες έχω μόνο στα μάγουλα, συνεπώς την χρησιμοποιώ τοπικά και όχι σε όλο το πρόσωπο (κάποιες φορές την βάζω και σε όλο το πρόσωπο αλλά συνήθως όχι γιατί δεν βρίσκω τον λόγο) Δεν μπορώ να πω με σιγουριά πότε άρχισα να παρατηρώ κάποιο αποτέλεσμα αλλά νομίζω κάπου στον 2ο-3ο μήνα... Κοιτάζομαι σε κάποια φάση στον καθρέπτη και συνειδητοποιώ ότι σχεδόν δεν μπορώ πλέον να διακρίνω τις ευρυαγγείες μου... και δεν το πίστευα!

Κάπου εδώ να τονίσω πως δεν έχω ιδέα αν το αποτέλεσμα αυτό είναι παροδικό, όσο χρησιμοποιώ την κρέμα δηλαδή ή αν θα παραμείνει και μόλις μου τελειώσει η κρέμα. Υποθέτω πως ισχύει το πρώτο όμως, όπως και με τις αντικυτταριδικές κρέμες.

Και έτσι να'ναι δεν τραβάω κανένα ζόρι όμως! Χρειάζεται η απειροελάχιστη ποσότητα λόγω του πόσο λεπτόρευστη και ενυδατική είναι και την εφαρμόζω τοπικά οπότε  θα μου διαρκέσει πολύ καιρό.

Παλιότερα χρησιμοποιούσα concealer στις κοκκινίλες μου και τώρα είναι τόσο ανεπαίσθητες που δεν μπαίνω στον κόπο να τις καλύψω καν, μιλάμε για τρελή διαφορά, όχι αστεία!
Αν έχετε πρόβλημα και εσείς με κοκκινίλες, σας την συστήνω ανεπιφύλατα!

Έρχεται στα 40 ml και στοιχίζει 25,94 ευρώ με έκπτωση -30 % στο ηλεκτρονικό φαρμακείο pharm24.gr/ που είχε κιόλας την ευγενή καλωσύνη να μου την στείλει για δοκιμή.

Την έχετε δοκιμάσει? Θα την δοκιμάζατε? Τα φιλιά μου!
xx

YΓ : Η ανάρτηση είναι καθαρά ενημερωτική και όχι διαφημιστική και ό,τι γράφω είναι η 100 % καθαρά ειλικρινής μου άποψη.

6 comments:

  1. Πολύ ωραίο ποστ κ εγώ το ίδιο θέμα με σένα θα την εχω υπόψην μου αν κ όντως λίγο τσουχτερη η τιμή τησ φιλία

    ReplyDelete
  2. That looks great! I really like your blog :)
    xx
    http://www.myrunwayfashionworld.com/

    ReplyDelete
  3. Ψάχνω κι εγώ μια τέτοια κρέμα εδώ και καιρό και νομίζω με έπεισες να την δοκιμάσω, καθώς έχω αρκετό πρόβλημα με κοκκινίλες και ευρυαγγείες στο πρόσωπο (οι δικές μου ήταν "κληρονομιά" απ'τον μπαμπα!). Ειδικά αν έχει τόσο εντυπωσιακό αποτέλεσμα αξίζει τα λεφτά της. Μακάρι να κάνει και σε μένα!

    Call me M | Do You Speak Gossip?

    ReplyDelete
  4. Εγω εχω κοκκινιλες απο ακμη και με ταλαιπωρουν οσο να ναι!! Θα την εχω στα υποψιν μου!!
    http://cremebeaute.blogspot.gr/

    ReplyDelete
  5. Απίστευτα ενδιαφέρον προϊόν! Να είμαι ειλικρινής ούτε εγώ περίμενα πως θα δουλεύει! Εγώ ψάχνω καιρό μία κρέμα που να κάνει κάτι με τις πανάδες, αλλά δυστυχώς τίποτα.

    ReplyDelete
  6. Νομίζω πως ό,τι έχω δοκιμάσει από lierac μου έχει αφήσει τις καλύτερες των εντυπώσεων. Λίγο αλμυρές οι τιμές αλλά τα προϊόντα είναι εξαιρετικά (και τότε ξεχνάς την τιμή)

    ReplyDelete

Hello beauties and thanks for visiting my blog! Comments make me happy! If you ask a question be sure to check back, I always answer! I always follow those who follow me. You may leave your blog's link but be sure to say something relevant to the blog post first because it's obvious when one comments only for self-promotion purposes and it's not really polite. And no follow for follow requests please.
xx