Σελίδες

My lovely followers

Wednesday, May 1, 2013

Avène Mousse Nettoyante Cleansing foam Review!

Καλησπέρα ομορφιές! Σήμερα θα σας γράψω την γνώμη μου για ένα προϊόν καθαρισμού προσώπου που χρησιμοποιώ τον τελευταίο καιρό! Είναι της εταιρείας Avène και φαντάζομαι πως όσες ασχολείστε με προϊόντα "φαρμακείου" θα την γνωρίζετε! Είναι λοιπόν ένα καθαριστικό προσώπου σε μορφή αφρού, ειδικό για ευαίσθητες κανονικές/μεικτές επιδερμίδες και προσφέρει ματ αποτέλεσμα.



Τι λέει η Avène για το  Mousse Nettoyante Cleansing foam :
Η Avène λέει για το εν λόγω προϊόν ότι καθαρίζει και αφαιρεί με απαλότητα το μακιγιάζ από το πρόσωπο και τα μάτια χάρη στην απαλή καθαριστική του βάση χωρίς σαπούνι και πως συνδιάζει την αποτελεσματικότητα με έναν ελάχιστο αριθμό δραστικών συστατικών: το γλουταμινικό οξύ εξισσοροπεί την περίσσεια σμήγματος, οι απορροφητικές μικροκάψουλες απορροφούν τη γυαλάδα και το ιαματικό νερό της Avène προσφέρει στο δέρμα τις φυσικά καταπραϋντικές και αντι-ερεθιστικές ιδιότητες του. Κάτι πολύ βασικό είναι ότι δεν περιέχει parabens. Kάτι άλλο που η εταιρεία λέει για το προϊόν είναι πως συνδιάζει δροσιά, ελαφριά υφή και φίνο άρωμα και πως είναι εύκολο στη χρήση χάρη στο ειδικό φιαλίδιο για αφρούς, και τέλος υπόσχεται άμεσο ματ αποτέλεσμα.

Tι πιστεύω εγώ:
Η αλήθεια είναι πως ήμουν πολύ ενθουσιασμένη όταν το πήρα στα χέρια μου γιατί δεν έχω δοκιμάσει ξανά καθαριστικό προσώπου σε μορφή αφρού και με εντυπωσίασε η ιδέα του ματ αποτελέσματος καθώς έχω λιπαρούτσικο Τ. Μου άρεσε πάρα πολύ η συσκευασία κατ'αρχάς και το γεγονός ότι η αντλία βγάζει ακριβώς την ποσότητα που χρειάζεται για να πλύνω το πρόσωπο μου. Επίσης λόγω της μορφής του προϊόντος η ελάχιστη ποσότητα είναι υπερ-αρκετή οπότε υπολογίζω να μου κρατήσει για πολύ καιρό. Έχει όντως πολύ διακριτικό και όμορφο άρωμα και αφαιρεί πολύ καλά το μακιγιάζ τόσο από το πρόσωπο όσο και από τα μάτια. Κάτι βασικότατο είναι πως όταν μπάινει στα μάτια μου δεν με τσούζει όπως άλλα καθαριστικά προσώπου που έχω χρησιμοποιήσει κατά καιρούς. Μου αρέσει που έχει τόσο ελαφριά υφή-σύσταση και νιώθω το πρόσωπο μου πολύ καθαρό μετά από κάθε χρήση του. (Να αναφέρω ότι το χρησιμοποιώ πρωί-βράδυ). Όσο για το ματ αποτέλεσμα που υπόσχεται, θεωρώ πως το προσφέρει όντως. Βέβαια δεν έχω καμία τραγική λιπαρότητα, αλλά την λίγη γυαλάδα που έχω όταν ξυπνάω την αφαιρεί με αποτελεσματικότητα και διατηρείται η ματ όψη καθ'όλη την διάρκεια της ημέρας. Σε μια κοπέλα με πιο έντονο πρόβλημα λιπαρότητας δεν ξέρω αν θα είναι εξίσου αποτελεσματικό αλλά σε εμένα "έκατσε" πάρα πολύ καλά αυτό το προϊόν και το έχω εντάξει πλέον στο καθημερινό μου skin care routine. Τέλος θεωρώ πολύ βασικό το ότι δεν έχει parabens καθώς είναι πολύ βλαβερά και πρέπει να τα αποφεύγουμε όσο το δυνατόν περισσότερο.

Πόσο στοιχίζει?
14 ευρώ τα 150 ml. Είναι λιγάκι ακριβό αλλά δεδομένου ότι χρειάζεται τόσο μικρή ποσότητα θα διαρκέσει πολύ καιρό.

Θα το πρότεινα?
Σίγουρα. Θεωρώ πως είναι ένα προϊόν που κάνει αυτά που υπόσχεται από μια αξιόπιστη εταιρεία.

YΓ: Το προϊόν μου το έστειλε η εταιρεία για να το δοκιμάσω και να πω την γνώμη μου, η οποία είναι 100% ειλικρινής, καθώς σέβομαι τις αναγνώστριες μου και ποτέ δεν θα πρότεινα ένα προϊόν που δε με ικανοποίησε.

Το έχετε δοκιμάσει? Ποιά είναι η γνώμη σας για τα προϊόντα της  Avène?
Θα χαρώ να διαβάσω τα σχόλια σας, φιλιά πολλά!
xx

7 comments:

  1. Γενικά εγώ έχω ένα πρόβλημα με τα προϊόντα της avene όλα όσα έχω δοκιμάσει μου κάνουν ερεθισμούς και σπυράκια! εκτός από το νεράκι σε σπρέι

    ReplyDelete
  2. Τη λατρεύω την avene! Ειδικά οι ενυδατικές της είναι εξαιρετικές και κάθονται πολύ καλά σε μένα. Θέλω να δοκιμάσω και καθαριστικά της :)

    dreamofbeauty22.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Thanks for following! Cant' read your blog but I've seen that product around at my local drugstore :)

    Grace www.ouihui.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. den to exw dokimasei...alla den xerw an 8a me volepsei,epeidi einai afros!m'aresoun perissotero ta gel!

    ReplyDelete
  5. Olá :) Convido-te a vires conhecer o Sailing Pepa! Tem um passatempo activo no blogue *

    ReplyDelete
  6. Μου αρέσουν πολύ τα καθαριστικά σε μορφή αφρού.
    Το συγκεκριμένο δεν το έχω δοκιμάσει. Το τζελ , το κλασσικό το μπλε, με τραβάει λιγο, αρα φαντάζομαι θα είναι πιο ελαφρια η μορφή του.
    Το έχεις δοκιμάσει?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Όχι, αλλά έχω ακούσει καλά λόγια!

      Delete

Hello beauties and thanks for visiting my blog! Comments make me happy! If you ask a question be sure to check back, I always answer! I always follow those who follow me. You may leave your blog's link but be sure to say something relevant to the blog post first because it's obvious when one comments only for self-promotion purposes and it's not really polite. And no follow for follow requests please.
xx